nebusi netinkamo aushinimo skyscio pripyles? Sumaishius alkoholini ir glikolini gali velniava gautis siek tiek. Tu paziurek ar radiatorius shyla kai mashina sukaista, nes jei ne - tada termostatas, jei shyla - greiciausiai elektrine problema (nedirba ventiliatorius). O kad sistema sveika prasiplauti tai tiesa, pasikeisti aushinimo skysti gali kainuot kaip uzsipilt labai lievus tepalus mazdaug, bet tai daryti reikia karta per kelis metus, tai nesirauk plauku. Del praplovimo tai teko girdet visokiu burtu ir pavoju ir apie benzininius variklius ir ypac apie dyzelinius, bet cia pagrinde buria zmones kurie nieko patys nera padare ir mieliau yra apipleshiami servise uz kaladeliu keitima ar tepalo. Toks kelias ne tau
imi didele backa is kur nors arba persizegnoji, duodi sau per veida ir nuodyji gamta. As naudojau backa garazo duobej, kuri visa surugus tebestovi ten. Galvoju ishpilt i tualeta kada nors - bent per vandens valymo irenginius praeis. Taigi. Ishleidi visa aushinimo skysti atsukes visus imanomus kamscius (radiatoriaus apacia, kamstis toks kur prie radiatoriaus stacias vamzdis yra, uzpylimo kamstelis (akivaizdu kad tai daryt reiketu esant varikliui tokios temperaturos kad neishneshtu garas akiu
). Tada po radiatoriaus apatine skyle statai savo backa arba trenki dar karta sau per veida, vamzdi prie radiatoriaus ir atsukes normaliai vandeni (galingai) varai i uzhpylimo dangteli. Perleidi tiek kad dingtu spalva isbegancio vandens, duodi siek tiek nusivarvet, uzsuki radiatoriaus apacia ir prisipili puikiom proporcijom uzmaisyto glikolinio aushalo su distiliuotu vandeniu. Uzpili ir i termostato vamzdi. Kaip besiardziau su savo masina ir net nepaisant to, kad nesandari ausinimo sistema buvo (ne varvejo, bet garavo dideliais kiekiais) - niekada neturejau jokiu problemu su temperatura. Paskutiniu metu lyg atsirado kazkokiu nuosedu sistemoj - gal po ilgo stovejimo. O jei kas burs kad gali pats keisdamas sudegint varikli ir panasiai tai zinok, kad mes jiem vistiek butume pasake kad ne
burtai cia. Kai uzpili skysti uzkishi visas skyles, privarai i pletimosi bakeli iki full ir duodi padirbt varikliui kol sushils ir nusistoves temperatura, stebi ja, ar nekyla perdaug, po to ishjungi, duodi atshalt, dar uzhpili per tam skirta kakliuka o ne i pletimosi bakeli (jeigu reikia, tai reikstu kad kazkur buvo oro ir jis issivaiksciojo) ir vaziuoji. Pas mane po 2ju metu praktiskai jokiu pokyciu skysciui aushinimo, kaip naujas
Aisku gali but ir kazkuris is gedimu, kuriuos minejo jau cia zmones. Paaiskinkit man dabar kaip gali oro kamstis susidaryt priverstinai prapuciamoj sistemoj. Nesilazdavoju, noriu suzinot tikrai, kad apsisaugot
Beje tas vamzdis kur styro prie oro filtro/radiatoriaus (kalbu apie V6), kas ten? Maniau visad kad termostatas sedi viduj ir uzdarineja/atidarineja radiatoriaus kanala.