Dabar yra 28 Kov 2024, 15:36

Visos datos yra Array Europe/Vilnius




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Laisvos apsukos
StandartinėParašytas: 06 Spa 2008, 12:48 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 20 Rgs 2007, 20:40
Pranešimai: 4641
Skype: dinuxlt
Miestas: Kaunas
Iš instrukcijų, mx'o variklis laisvas turi suktis minimum 650rpm
Pas mane laisvai dirba štai taip:


Gal kas gali palyginti.
Ar teisingai mastau, kad man reiktu jas truputuka pakelti, nes įjungus galinio lango šildymą apsukos dar labiau pakrenta ir tada jau prasideda apsukų svyravimas 1000-300rpm ribose kol neiškungiu šildymo.

_________________
2021 Mazda CX-5 Blackout Edition 2.5 Skyactive-G
2006 Honda Accord 7gen 2.4 DOHC I-VTEC
Nėra: 1997 Honda Civic 5.5 1.5 SOHC VTEC-E
Nėra: 1992 MX-3 1.6 SOHC juoda amerikietė


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Laisvos apsukos
StandartinėParašytas: 06 Spa 2008, 13:40 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Lie 2007, 08:56
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Pas mane dar mažiau būna esant visiškai įšilusiam varikliui...Nžn ar apsukų pakėlimas taip labai rekalingas, turbūt tik pakils sanaudos ir tiek :)

_________________
Silver A4, 1,9tdi '97
Red MX-3, 1.6 '94


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Laisvos apsukos
StandartinėParašytas: 06 Spa 2008, 14:20 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 18 Bir 2007, 07:35
Pranešimai: 1751
Skype: armandas007
Miestas: Vilnius
Ant v6 buvo lygiai tokios pat šiltos apsukos :)

_________________
°Mazda mx-3 1.8 V6 24v 98kw°-> Sold
°Mazda MX-3 KL-ZE 2.5 V6 24v 149 kW°-> Sold
°BMW 2.0 Turbo salerka I4 16v 100kW@4000 rpm & 280Nm@1750 rpm°-> Sold
°Kawasaki ZX9R (Ninija) 105kW@10500 rpm & 96Nm@9000 rpm°-> Sold
°Subaru Impreza WRX 2.0 Turbo benzinka Boxer 4 16v 160kW@5600 rpm & 292Nm@3600 rpm°-> Daily
°Seat Leon FR 1.9 Turbo salerka I4 8v 110kW@4000 rpm & 320Nm@1900 rpm°-> Daily


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Laisvos apsukos
StandartinėParašytas: 06 Spa 2008, 14:23 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 20 Rgs 2007, 20:40
Pranešimai: 4641
Skype: dinuxlt
Miestas: Kaunas
Na aišku tada. Tai kažkur kitur sliekų ieškoti tada reikia.

_________________
2021 Mazda CX-5 Blackout Edition 2.5 Skyactive-G
2006 Honda Accord 7gen 2.4 DOHC I-VTEC
Nėra: 1997 Honda Civic 5.5 1.5 SOHC VTEC-E
Nėra: 1992 MX-3 1.6 SOHC juoda amerikietė


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Laisvos apsukos
StandartinėParašytas: 06 Spa 2008, 14:32 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 08 Lie 2008, 20:11
Pranešimai: 991
Pas mane irgi tokios pat buna esant siltam varikliui. Ir pastebejau dar toki keista reiskini: ijungus daugiau el prietaisu kartais apsukos nukrent ant gesimo ribos ir vel atsistato, nukrenta ir vel atsistato taip ir nesupratau kas gali but... Gal kam panasiai yra?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Laisvos apsukos
StandartinėParašytas: 06 Spa 2008, 15:11 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 20 Rgs 2007, 20:40
Pranešimai: 4641
Skype: dinuxlt
Miestas: Kaunas
MAN :cheers:
Dėl to ir noriu jas truputuka užkelti, kad taip nesiūbuotu ;)

_________________
2021 Mazda CX-5 Blackout Edition 2.5 Skyactive-G
2006 Honda Accord 7gen 2.4 DOHC I-VTEC
Nėra: 1997 Honda Civic 5.5 1.5 SOHC VTEC-E
Nėra: 1992 MX-3 1.6 SOHC juoda amerikietė


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Laisvos apsukos
StandartinėParašytas: 06 Spa 2008, 15:24 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 18 Bir 2007, 07:35
Pranešimai: 1751
Skype: armandas007
Miestas: Vilnius
Man įjungus kokią kondiške ar pečiuką iki max ir nukrisdavo, bet tučtuojau atsitatydavo, toks momentins susvyravimas. Čia gal koks daviklis yra katras reguliuoja apsukas esant generatoriaus apkrovimui... nežinau aš ne specialistas :)

_________________
°Mazda mx-3 1.8 V6 24v 98kw°-> Sold
°Mazda MX-3 KL-ZE 2.5 V6 24v 149 kW°-> Sold
°BMW 2.0 Turbo salerka I4 16v 100kW@4000 rpm & 280Nm@1750 rpm°-> Sold
°Kawasaki ZX9R (Ninija) 105kW@10500 rpm & 96Nm@9000 rpm°-> Sold
°Subaru Impreza WRX 2.0 Turbo benzinka Boxer 4 16v 160kW@5600 rpm & 292Nm@3600 rpm°-> Daily
°Seat Leon FR 1.9 Turbo salerka I4 8v 110kW@4000 rpm & 320Nm@1900 rpm°-> Daily


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Laisvos apsukos
StandartinėParašytas: 06 Spa 2008, 16:40 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 08 Lie 2008, 20:11
Pranešimai: 991
Blemba gal koki sroves lygintuva reiktu pajungt, kad nebutu tokiu suoliu ijungus ka nors :roll: O dinux bandziau zinok pakelt apsukas, vistiek nesamones daros. Buvau uzkeles net iki 1k, kad isiles dirbtu, bet ar ten varztukas nelaiko ar kas yra, kad man po kiek laiko vistiek issireguliuodavo ir dar paspaudus greicio pedala labai letai jau krisdavo apsukos nuo kokiu 3k zemyn :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Laisvos apsukos
StandartinėParašytas: 06 Spa 2008, 18:15 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Geg 2008, 21:43
Pranešimai: 1380
Miestas: Kaunas
Yra daviklis kuris pakelia apsukas,padidejus elektros sunaudojimui.Ijungus pvz sildyma apsukos nukrenta ir iskart suveikia daviklis,kuris pakelia apsukas. Del to taip atrodo kad sokineja apsukos.

_________________
Dabar seimomobilis :)
Audi tt, 99m. 132kw Parduota 2015m
Mx-3 1.8 DOHC 95m 84KW Parduota 2012m


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Laisvos apsukos
StandartinėParašytas: 06 Spa 2008, 18:41 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 20 Rgs 2007, 20:40
Pranešimai: 4641
Skype: dinuxlt
Miestas: Kaunas
Tai jei vieną kartą subanguotu tai bėdos nėbūtų, bet, kad jis taip ir kaifuoja visada :)
O kas per daviklis? Gal žinai kaip angliškai vadinasi?

_________________
2021 Mazda CX-5 Blackout Edition 2.5 Skyactive-G
2006 Honda Accord 7gen 2.4 DOHC I-VTEC
Nėra: 1997 Honda Civic 5.5 1.5 SOHC VTEC-E
Nėra: 1992 MX-3 1.6 SOHC juoda amerikietė


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Laisvos apsukos
StandartinėParašytas: 06 Spa 2008, 19:50 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Bir 2008, 14:37
Pranešimai: 104
Skype: pauliokass
Miestas: Vilnius
Baikit, žmonės, normalios tos apsukos. :roll:
Man irgi pradžioj atrodė, kad laisvos per mažos, bet užtat važiuojant kaip kyla! :D Man su trilitriu Citroenu būdavo 3000 rpm pasiekia penkta pavara tik prie 130 km/h, o čia jau tokiu greičiu mini ties 4000 rpm. ;)
Man atrodo, kad čia tiesiog toks kompensacinis mechanizmas sugalvotas: šiaip gana aukštos apsukos esant transmisijai, o laisvos – priešingai, padarytos žemesnės. Manau, džiaugtis reikia, japonai mūsų kurą taupo. :D
O dėl kondyškės, tai jo, būtent taip ir yra. Sąlyginai silpni varikliukai, dėl to jaučiasi. Pas mane pasijunta per apsukas netgi stovint ir pasukant vairą. Vairo stiprintuvas sudirba, o tai iškart pasijunta varikliui. :roll:

_________________
1998 m. Mazda MX-3, 1.6 DOHC – i'm lovin' it!


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Laisvos apsukos
StandartinėParašytas: 06 Spa 2008, 19:55 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 20 Rgs 2007, 20:40
Pranešimai: 4641
Skype: dinuxlt
Miestas: Kaunas
Taip, aš sutinku, kad jos normalios, bet iš kurta tada tas bangavimas?
Kai vairą sukinėju irgi apsukos truputi kruta. Na o kaip A/C įsijungiu tai apsukos iškarto ties 1800rpm stoja. Turbo rėžimas padedantis pensininkui greičiau pajudėti :D
Hmm nadabar tokia mintis kilo, reikės atjungus galinį langą pamatuoti varžą, gal laidai per 16m. prakirmijo ir trumpina į korpusą :?

_________________
2021 Mazda CX-5 Blackout Edition 2.5 Skyactive-G
2006 Honda Accord 7gen 2.4 DOHC I-VTEC
Nėra: 1997 Honda Civic 5.5 1.5 SOHC VTEC-E
Nėra: 1992 MX-3 1.6 SOHC juoda amerikietė


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Laisvos apsukos
StandartinėParašytas: 07 Spa 2008, 18:32 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Lie 2007, 08:56
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Palik tą langą ramybėje... geriau pamatuok srovės vartojimą esant ramybės būsenoje (užgesinta +10-15min.), jei vistik vartoja, tuomet jau galima ieškoti kur trumpina. O apsukų bangavimas - turėtų kažkur stovėti laisvų apsukų vožtuvas ar pan. Vat tas gal ir nebedirba kaip priklausytų.

_________________
Silver A4, 1,9tdi '97
Red MX-3, 1.6 '94


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Laisvos apsukos
StandartinėParašytas: 07 Spa 2008, 19:47 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 21 Gru 2007, 15:01
Pranešimai: 532
Skype: lagaminas.com
Miestas: Vilnius
pas mane irgi velniskai svyruodavo as taip buvau pakeles apsukas bet vel nuleidau nes kaip kad kazkas minejo letai nusileisdavo bet kad ir labai keistai skambetu kai idejo dujas visi tie apsuku "šokiai" pasibaige :) kai variklis maitinasi benzu sokineja kai dujom ne :)

_________________
SAAB | 9-3 | 2.0t | 110kw | '01 | LPG |
SAAB | 900 | 2.0i | 98kW | '94 | LPG | parduotas
Mazda | MX-3 | 1.6 | 65kw | '93 | LPG | parduotas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Laisvos apsukos
StandartinėParašytas: 08 Spa 2008, 20:45 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Lie 2007, 21:24
Pranešimai: 1548
Skype: spiritass
Miestas: Kaunas
speju todel kad niekas tu duju nepareguliuoja pagal apkrovima. Pas mane irgi daugiau ijungus pulsuoja. Ir nuo vairo jaucias. Ir nuo stabdziu. Bet siaip kai rami ir shilta - nebepulsuoja, nuo tada kai uzdejau nauja kakliuka uz nesveikus pinigus aushinimo sistemos :) beje, nezinau ar cia prie laisvu apsuku bus ir esu sakes jau, bet apsukos labai zhenkliai shokteli kai imetu begi (bet sankaba dar isminta iki galo). Kame gali but reples? Beje dinux speju tau niekad nepasitaike tokia klaida prisipilt benzino su tetraetilshvinu :) :D :D jau pl juokingi tie amerikonai :) itariu butu problematiska rasti tokio benzo siais laikais netgi lietuvoj :)

_________________
1992 V6


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Europe/Vilnius


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 18 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007