Dabar yra 28 Kov 2024, 10:14

Visos datos yra Array Europe/Vilnius




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Patarkit
StandartinėParašytas: 06 Bir 2008, 14:12 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 31 Geg 2008, 13:46
Pranešimai: 7
Skype: Maruchak
Miestas: Kaunas
Neseniai nusipirkau mxiuka 1.6 ir po truputeli pradejau ji tvarkyti.
Nuvariau siandien i diagnostika nieko lyg ir nerado tad pakeiciau zvakes susitvarke trauka ir trukciojimas taciau radau kelias problemeles. Pirma - kiauras radiatorius ir lasa antifryzas. Tai noreciau paklaust ar verta pirkti tuos vaistus kur uztaiso skyles ar geriau visai keisti ta radiatoriu , nes kiek is vieno zmogaus girdejau tai to skyscio kur kamso skyles patenka i visa sistema ir gali varikliui pakenkti. Jai susidurete su panasiom problemom gal patarsit ka geriau daryt atsizvelgiant i kaina ir i patikimuma.

Beje jai vienas amortizatorius prie pabaigos kuo skubiau keist ar neskubant? Nes kazkas sake jie ten lembdas kazkokis eda :)
Beje turbut suprantat kad as apie masina visiskai nieko nesuprantu tai gal dar patarsit ka galima tikrai patikrint kas visiems mixiukams liga ;)

Edit: Turejau bedu su trauka galvojom kad truksta oro nes ant 2 begio trukciodavo tai pakeitem oro filtra i sportini milzina sian servisiuke sake geriau tu ji nuimk ir uzdek standartini
filtra nes per ji patenka kenksingos dulkes bei ji plaut ir nupurkst reik kas savaite. Kiek skaiciau jus visi beveik naudojat tuos sportinius filtrus gal ka del sito patarsit nes sako tas sportinis nieko neduoda tik gali pakenkt.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Patarkit
StandartinėParašytas: 06 Bir 2008, 14:19 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Rgp 2007, 20:01
Pranešimai: 3007
Miestas: Vilnius
Del radiatoriaus patart, nuvaryt pas radiatoriu mesitra paziuret, kad mechaniniu butu tau uzlituos ir sutvarkys.

o del amortikus abu patarciau pasikeist, nes jei amortikas jau istekejes ir bilda, tai nera sveikia masinai tikrai.

_________________
BMW e91 120KW / Toyota Auris Hybrid
Saab 93 110KW SOLD
Opel Zafira OPC 141KW SOLD
Vauxhall Astra Sport Hatch 1.9 Cdti 150AG 320Nm SOLD
Honda Civic 6gen 1,8 VTi ~185AG 175Nm STOLEN
MX-3 1.6 DOHC '94 BLACK SOLD
Toyota ST185 AWD 2.0 Turbo SOLD
Toyota Mr2 MKII 2,0 156AG Exchanged
Mazda Mx3 1,8 V6 Dead


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Patarkit
StandartinėParašytas: 06 Bir 2008, 14:32 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Bir 2007, 19:30
Pranešimai: 1886
Skype: marijusas
Miestas: Newry - UK
Filtra pasilik tuo atveju, jeigu jisai K&N arba apexi firmos arba is tu kas tikrai gamina gerus filtrus, kitu atveju tau jo tikrai nereikia. Apie pliusus ir minus jau diskutavom

_________________
I My HONDA
Honda Civic 8gen / L4 / 16Valve / DOHC / 2.2 / i-CTDi / 103Kw / 140Ag / 340Nm (powerful and economical) on road
Toyota Celica 7gen / L4 / 16Valve / DOHC / 1.8 / VVT-i / 105Kw / 143Ag crashed
Mazda MX-3 / V6 / 24Valve / DOHC / 1.8 / 98Kw / 134Ag sold
Mazda MX-3 / V6 / 24Valve / DOHC / 1.8/ 98Kw / 134Ag crashed


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Patarkit
StandartinėParašytas: 06 Bir 2008, 15:11 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 21 Gru 2007, 15:01
Pranešimai: 532
Skype: lagaminas.com
Miestas: Vilnius
as sportini filtra i stock deze idejes :) kazkas panasaus i sita

_________________
SAAB | 9-3 | 2.0t | 110kw | '01 | LPG |
SAAB | 900 | 2.0i | 98kW | '94 | LPG | parduotas
Mazda | MX-3 | 1.6 | 65kw | '93 | LPG | parduotas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Patarkit
StandartinėParašytas: 06 Bir 2008, 16:20 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Bir 2007, 19:30
Pranešimai: 1886
Skype: marijusas
Miestas: Newry - UK
as taip pat naudojau stock'inej dezej K&N filtra

_________________
I My HONDA
Honda Civic 8gen / L4 / 16Valve / DOHC / 2.2 / i-CTDi / 103Kw / 140Ag / 340Nm (powerful and economical) on road
Toyota Celica 7gen / L4 / 16Valve / DOHC / 1.8 / VVT-i / 105Kw / 143Ag crashed
Mazda MX-3 / V6 / 24Valve / DOHC / 1.8 / 98Kw / 134Ag sold
Mazda MX-3 / V6 / 24Valve / DOHC / 1.8/ 98Kw / 134Ag crashed


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Patarkit
StandartinėParašytas: 06 Bir 2008, 17:18 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 16 Bir 2007, 11:18
Pranešimai: 605
Skype: Zwikas
Miestas: Kaunas
As taip pat naudoju ta, kur Marius naudojo.. :D :D :D

_________________
Mazda MX-3 BLACK / V6 / 24Valve / 1.8 DOHC / 98Kw / 134Ag Kissed by Voyager in the ass. :(
Mazda MX-3 BLACK / V6 / 24Valve / 1.8 DOHC / 98Kw / 134Ag sold
Mazda MX-3 GREEN / 16Valve / 1.6 SOHC / 66Kw / 88Ag crashed


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Patarkit
StandartinėParašytas: 08 Bir 2008, 12:45 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 19 Vas 2008, 22:04
Pranešimai: 253
Skype: bmwdriftpowerm
Miestas: Kaunas
o kiek tas filtras kainavo kuom jis geriau uz stock :?:

_________________
mx3 sold
now hp4 2.3 dohc BRC


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Patarkit
StandartinėParašytas: 08 Bir 2008, 14:00 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Bir 2007, 19:30
Pranešimai: 1886
Skype: marijusas
Miestas: Newry - UK
jo kaina kazkas apie 150 pinigu ebay.com

Kuom geriau, hm, net sunku ir atsakyti, teoriskai turetu buti geresnis pralaidumas bet nuo to nenukencia filtravimas ir isauga kazkiek tais galia. Praktiskai tikriausiai tik tai, kad zinai jog pas tave dezej guli K&N firmos filtras ir ant dezes puikuojasi uzlipintas lipdukas. Nu GAL kazka ir duoda tas filtras, bet tas tikrai nepasijaucia. Nera taip kad pakeitus filtra, tiesiog spaudzia i sodyne, spyrus tapke per pedala

_________________
I My HONDA
Honda Civic 8gen / L4 / 16Valve / DOHC / 2.2 / i-CTDi / 103Kw / 140Ag / 340Nm (powerful and economical) on road
Toyota Celica 7gen / L4 / 16Valve / DOHC / 1.8 / VVT-i / 105Kw / 143Ag crashed
Mazda MX-3 / V6 / 24Valve / DOHC / 1.8 / 98Kw / 134Ag sold
Mazda MX-3 / V6 / 24Valve / DOHC / 1.8/ 98Kw / 134Ag crashed


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Patarkit
StandartinėParašytas: 17 Bir 2008, 13:25 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Lie 2007, 21:24
Pranešimai: 1548
Skype: spiritass
Miestas: Kaunas
Hehe :) shauni terminologija. Spirti tapke per pedala :) Amortikai tikrai lembdu needa bet jei vienas pagedo ir vazinesi su tokiu apmirusiu tuoj numirs antras kur jam i pora, o paskui numirs ir kitas galas masinos, taip kad kuo greiciau pasikeisi tuo pigiau bus. Sekmes tvarkant ir vazinejant :)

_________________
1992 V6


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Europe/Vilnius


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007