Nu pas dyzeli su tais paciais kilowatais greitis nuo apsuku keicias greiciau, nei pas benzina tais paciais begiais, tik kad pats variklis nesisuka, tai to nereikia maishyt. tai manau galima teigti kad dyzelio ilgesni begiai. Pagal bendra supratima kas yra ilga kas yra trumpa. O del penkto begio tai gali megint detis ish xedos, jei teisingai pamenu tai i mixo pavaru dezhe tinka, ir duoda "ilgesni" penkta begi. Nenustebk jei tai padares max greiti pasieksi tik 4tu begiu ir jis bus mazesnis nei anksciau, nes gali masina ir nebeistraukt kiek jai priklauso. Bet aisku autostradoj vaziuosi ramesne shirdim del benzo. Tiesa prie 1-4 begiu geriau nagu nekisht, nes bent jau tokioj mashinoj kaip mixas jie yra paskaiciuoti begejimuisi, darbui mieste, ir jei nebeuzhteks apsuku kad ir vaziuojant 30-50 km/h tai greit papjausi varikli. Bet pasikeisti 5ta yra labai teigiamas dalykas jei daug vazineji tolygiai, dideliais atstumais, nesivydamas kiekvieno shvanco autostradoj
kitas varijantas aisku kaip Laurys minejo yra trumpint begius, kad gauti geresni begejimasi, nes didesnis sukimo momentas i ratus. Jei ilgesni begi dedi tai pjausi tik varikli, o gal isvis nepjausi, o jei trumpesni tai varikliui tik lengviau, bet gali supleshyt ka nors kas uz pavaru dezes - granatos, pusashiai, difai. Jei ka nors tokio darysi - butinai imesk i darbu skilti rezultatus